Praktyczne webinarium INFORAKADEMII
Rozliczanie ulg na innowacje w praktyce + certyfikat gwarantowany
Termin: 11 marca 2023 r., godz. 10:00-11:00
Obecnie mamy w Polsce wiele nowych rozwiązań podatkowych wspierających przedsiębiorców działających w branży nowych technologii i innowacji. Warto wiedzieć, kiedy i w jaki sposób najlepiej z nich skorzystać. W trakcie webinarium podsumujemy, jakie narzędzia mamy do dyspozycji oraz podzielimy się przykładami z praktyki ich stosowania. W drugiej części spotkania odpowiemy na pytania uczestników zadane przez nich na czacie.
Program webinarium:
W drugiej części webinarium ekspert odpowie na pytania uczestników spotkania zadane na czacie.
Prowadzący: dr Adam Barcikowski
Doradca podatkowy oraz manager w Advicero Nexia. W doradztwie podatkowym na rzecz klientów polskich oraz zagranicznych ma ponad 12 lat doświadczenia. Zdobywał je w wiodących polskich firmach doradztwa podatkowego oraz w firmach tzw. Wielkiej Czwórki. Wspierał również jedną z czołowych firm budowlanych jako wewnętrzny doradca podatkowy. Specjalizuje się w obsłudze transakcji oraz restrukturyzacji. Wspierał fundusze typu Private Equity. Jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Centre for American Law Studies w Levin College of Law University of Florida. W 2021 roku zdobył tytuł doktora na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Doradza w języku polskim i angielskim.
Korzyści dla uczestników webinarium:
Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinarium:
Webinarium odbędzie się 11 marca 2024 r. o godz. 10:00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.
Minimalne wymagania sprzętowe:
• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych
Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021