do góry
Pobieranie danych...

Wideoakademia Sektor Publiczny

drukuj pomniejsz czcionkę pomniejsz czcionkę powiększ czcionkę

Rachunkowość Budżetowa 23/2015, data dodania: 25.11.2015

Porada aktualna na dzień 21-09-2017

Gdzie powinny trafić notatki o niewywiązywaniu się pracowników z obowiązków służbowych

Kierownik jednej z komórek urzędu sporządził notatkę o niewywiązywaniu się jednego z pracowników z obowiązków służbowych. Gdzie należy przechowywać taki dokument? Notatki takie uznaje się za dokumenty związane z nawiązaniem stosunku pracy oraz przebiegiem zatrudnienia – dlatego należy je przechowywać w części B dokumentacji pracowniczej. Muszą być one dostępne dla pracownika – inaczej w przypadku ewentualnego sporu sąd może uznać, iż ich ukrycie naruszało przepisy o ochronie danych osobowych. JOANNA SKROBISZ specjalista ds. prawa pracy i ubezpieczeń...

(...)


Mam dostęp Nie mam dostępu

Zaloguj się

Problemy z logowaniem?
Kliknij tutaj »